Woensdag 21 januari was het zover: Schoonmaak (met een hoofdletter) in groep 7. Om 13.30 uur was alles heerlijk schoon en rook alles weer lekker fris. Een woord van grote DANK aan de moeders van Lieke, Noa en Tara en …
Een gelukkig nieuwjaar
Allereerst allemaal de beste wensen! De eerste schoolweek van 2015 zit er weer op.
Leesbeesten!!!
Maandagochtend 19 januari gaan de leesbeesten van groep 3 lopend naar de bibliotheek. De biebjuf leest daar eerst een verhaal voor.
De beste wensen!!
Hierbij wensen wij iedereen een gelukkig nieuwjaar en de allerbeste wensen voor 2015!! In groep 7 hebben we dit nog even gevierd met een nieuwjaarsborrel
Kerstviering in de St. Jozefkerk
Op vrijdag 19 december hebben we met alle kinderen, ouders, grootouders en zelfs oud-leerlingen een geweldige kerstviering gehouden in de St. Jozefkerk.
Kerstselfie van groep 4
Merry Christmas!!
Kerst in groep 1/2 B
Wat hebben we het gezellig gehad de afgelopen 2 weken! Volop kerstliedjes gezongen en geknutseld. De klas zag er dan ook heel gezellig uit. De ochtend begon elke dag met het aansteken van de kaarsjes van de adventskrans.
Juf Petra 50 jaar, gevierd tijdens het kerstdiner.
Vanochtend werd juf Petra verrast met een Sarah-pop ter ere van haar 50ste verjaardag.
Kerstmiddag in groep 7
Dinsdag 16 december is er de hele middag hard gewerkt voor het komende Kerstfeest. Met hulp van de moeder van Kaj werden er in de aula mooie glazen potjes beschilderd, met soms nog gouden en zilveren glitters erop.
Groep 8 bezoekt Wellant College Rijnsburg
Gisteren mochten we weer een school voor voortgezet onderwijs bezoeken. Dit keer werden we heel hartelijk, met een uitgebreid programma, ontvangen op het Wellant College in Rijnsburg.















